Termeni și condiții

  1. Definiții
    1. În prezentul document, denumit în continuare „Termeni și Condiții”, următorii termeni vor fi înțeleși ca:
    2. Abonament – înseamnă un abonament pe care Clientul îl achiziționează, prin intermediul Magazinului, pentru ca Produsele care alcătuiesc Cutia de hrană să îi fie livrate o dată sau de două ori pe lună, după caz;
    3. Client – orice persoană care a încheiat un acord cu Vânzătorul pentru a crea un cont în Magazin;
    4. Confirmarea comenzii – înseamnă acceptarea și confirmarea Vânzătorului cu privire la achiziționarea unui Abonament;
    5. Cont – contul Clientului creat de acesta în Magazin în conformitate cu regulile stabilite în Termeni și Condiții;
    6. Contract – înseamnă un contract pentru achiziționarea unui Abonament pentru a primi una sau mai multe Cutii cu hrană;
    7. Consumator – persoana definită de dispozițiile art. 2 pct. 2 din Ordonanța de Guvern nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
    8. Cutie cu hrană – înseamnă un pachet fizic de Produse și/sau servicii organizate care este trimis periodic Clienților la intervale prestabilite, în conformitate cu planul de abonament ales de Client. Conținutul unei Cutii cu hrană poate varia în funcție de fiecare livrare, iar specificul conținutului, frecvența și prețul vor fi prezentate separat. Termenul „Cutie cu hrană” nu desemnează doar actul de abonare la un serviciu, ci se referă în mod specific la Produsele materiale expediate ca parte a acestui serviciu;
    9. Magazin – magazinul online disponibil la adresa www.dognomz.ro și subpaginile sale;
    10. Prețul Abonamentului – înseamnă contravaloarea Produselor ce vor fi livrate în fiecare lună, pe care Clientul se obligă să îl plătească lunar;
    11. Produse – înseamnă orice produs material disponibil în Magazin, ce urmează să fie furnizate de către Vânzător Clientului ca parte a unei Cutii cu hrană;
    12. Vânzător – GIBE ME FUD SRL, cu sediul în București, Str. Ion Campineanu nr. 21, scara A, etaj 2, ap. 13, cod fiscal 49891276, J40/7278/2024, telefon 0771491461, email [email protected].
    13.  
  2. Dispoziții generale
    1. Termenii și Condițiile stabilesc regulile pentru furnizarea Produselor de către Vânzător către Clienți, constând în a le permite să: își creeze un Cont și să încheie contracte de vânzare online pentru produsele disponibile în Magazin la prețurile listate pe subpaginile corespunzătoare.
    2. Conținutul prezentat pe site-ul Magazinului, în special anunțurile, reclamele, listele de prețuri și alte informații, nu reprezintă o ofertă  în sensul art. 1.188 din Codul Civil, ci o invitație de a depune oferte în sensul 1.189 din Codul Civil.
    3. Prețurile Produselor disponibile în Magazin sunt exprimate în Lei (RON). Vânzătorul poate modifica conținutul Magazinului, prețurile Produselor, derula și anula campanii promoționale. Modificările care afectează Abonamentele în curs, vor fi notificate Clienților cu cel puțin paisprezece zile înainte să producă efecte. Promoțiile, reducerile și/sau voucherele promoționale nu pot fi combinate.
    4. Efectuarea unei achiziții în Magazin poate avea loc după crearea unui Cont.
    5. Pentru a utiliza Magazinul, nu este necesară îndeplinirea condițiilor tehnice specifice de către computerul sau alt dispozitiv al Clientului. Clientul va avea nevoie de acces la Internet, de o adresă de e-mail și un număr de telefon valide, de un sistem de operare standard și de un browser web.
  1. Crearea unui Cont
    1. O persoană care dorește să încheie un acord cu Vânzătorul pentru a crea un Cont trebuie să facă clic pe pagina „Abonament”. Formularul aflat în această pagină constituie oferta Vânzătorului adresată viitorului Client cu privire la încheierea unui acord de creare a Contului.
    2. Clientul va completa formularul de înregistrare și va introduce următoarele date: nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon și parola. Este interzisă adăugarea de conținut ilegal în formular.
    3. Pentru a trimite formularul și a finaliza procedura de înregistrare în Magazin, este necesar să acceptați Termenii și Condițiile.
    4. Făcând clic pe butonul „Creare cont”, formularul de înregistrare este trimis Vânzătorului. Apoi Vânzătorul trimite Clientului, la adresa de e-mail furnizată de acesta, un mesaj cu un link pentru confirmarea adresei de e-mail. Accesarea link-ului care confirmă adresa de e-mail echivalează cu acceptarea de către persoana care creează Contul a ofertei Vânzătorului menționată în prevederea primului paragraf al acestui capitol. În acest moment, între Vânzător și persoana care a completat formularul de înregistrare se încheie un acord privind crearea unui Cont.
    5. Vânzătorul recomandă Clientului să stocheze cu atenție datele sale utilizate pentru conectarea la Magazin, astfel încât nicio persoană neautorizată să nu aibă acces la aceste date.
    6. După crearea unui Cont, Clientul are posibilitatea: de a-și edita datele, de a edita datele aimalului/animelelor de companie, de a plasa comenzi, de a vizualiza starea procesării comenzilor și istoricul comenzilor recente.
  1. Plasarea unei comenzi
    1. Vânzarea Produselor și achiziționarea unui Abonament au loc pe baza comenzii plasate de Client. Prin plasarea unei comenzi, Clientul se înscrie pentru a primi una sau mai multe Cutii de hrană pe bază de abonament lunar. Clientul poate plasa o comandă după conectarea la Cont.
    2. Pentru a plasa o comandă, Clientul va introduce datele animalului său de companie în pagina „Date animal de companie”, precum rasă, vârstă, greutate și nivel de activitate fizică, pentru a primi recomandări cu privire la numărul de calorii recomandat a fi consumat zilnic și Produsele corespunzătoare.
    3. În funcție de recomandările primite, Clientul va selecta Produsele disponibile din pagina „Meniu” făcând clic pe butonul „Adaugă în coș”. Produsele selectate vor alcătui o Cutie de hrană. Produsele nu au fost încă comandate, iar Clientul are opțiunea de a adăuga mai multe Produse în coș, de a elimina Produsele de acolo, precum și de a renunța la efectuarea cumpărăturilor.
    4. În cazul în care Clientul are un cod de reducere sau de recomandare, îl poate introduce în câmpul corespunzător al formularului.
    5. Pentru a continua procesul de comandă, Clientul va indica adresa de livrare și va introduce datele cardului cu care dorește să achite comanda în câmpurile corespunzătoare ale formularului.
    6. În pagina de plasare a comenzii va fi afișat prețul lunar care include suma totală lunară pe care Clientul va fi obligat să o plătească, respectiv prețul Produselor și costurile de livrare, metoda de plată selectată și metoda de livrare. Clientul are opțiunea de a corecta eventualele erori din comandă, de a o modifica sau de a o anula prin revenirea la conținutul coșului.
    7. Produsele care alcătuiesc Cutia cu hrană pot fi comandate în limita a minim 6 și maxim 40 kilograme per comandă. Greutatea totală a Cutiei cu hrană va fi disponibilă în pagina de plasare a comenzii. În cazul în care Clientul dorește să comande mai multe Produse, acesta are posibilitatea de a plasa mai multe comenzi.
    8. În această etapă de plasare a comenzii, trebuie să verificați corectitudinea acesteia și să o confirmați făcând clic pe butonul „Cumpărați și plătiți”. Făcând clic pe butonul „Cumpărați și plătiți”, Clientul achiziționează un Abonament pe perioadă nedeterminată, în cadrul căruia va primi lunar/de două ori pe lună Cutia cu hrană comandată, pentru care va achita un preț lunar.
    9. După plasarea unei comenzi, Vânzătorul va transmite Clientului o Confirmare a comenzii și va emite factura fiscală aferentă, acestea având ca rezultat încheierea unui contract de vânzare între Vânzător și Client.
    10. Confirmarea comenzii va cuprinde cel puțin: descrierea Produselor cuprinse în Cutia cu hrană, prețul Produselor, costul transportului, ambalarii și procesarii și termenele de livrare estimate.
    11. Disponibilitatea Produselor este afișată în timp real. Cu toate acestea, disponibilitatea produselor se poate modifica oricând pe parcursul procesării comenzii. Dacă Produsele comandate nu sunt disponibile, vă vom contacta cu privire la posibilitatea revenirii acestora în stoc și estimarea timpului de livrare.
  1. Modalități de plată
    1. Metoda de plată disponibilă este plata online cu cardul prin intermediul serviciului LibraPay furnizat de LIBRA INTERNET BANK S.A.
    2. Vă informăm că înregistrarea plății nu garantează confirmarea și livrarea comenzii. În cazul în care comanda nu este confirmată suma de bani plătită va fi restituită în contul dumneavoastră în cel mai scurt timp.
    3. Plata Prețului Abonamentului trebuie făcută întotdeauna în avans. Contul bancar asociat cardului indicat de Client va fi debitat înainte de expedierea primei Cutii cu hrană, urmând ca în continuare pe durata Abonamentului, să fie debitat lunar înainte de expedierea Produselor.
    4. Dacă o plată nu este efectuată timp, Cutia cu hrană nu va fi livrată. În cazul în care Clientul a primit o Cutie cu hrană și, ulterior, plata Prețului Abonamentului nu este procesată, contravaloarea acesteia rămâne exigibilă și este în continuare datorată.
    5. Prin efectuarea unei comenzi și achizițonarea unui Abonament, Clientul este de acord să plătească Prețul Abonamentului pentru Produsele care sunt livrate în fiecare lună. Clientul înțelege și este de acord că se va emite o factură lunar, iar cardul indicat pentru plată va fi debitat în mod automat în fiecare lună, cu 3 (trei) zile lucrătoare înainte de livrarea Cutiei cu hrană.
  1. Abonamentul, Cutiile cu hrană și Prețul Abonamentului
    1. Clienții pot achiziționa două tipuri de Abonament, respectiv „Abonament” și „Mini-Nomz”.
    2. În momentul achiziționării unui Abonament, Clientul va avea posibilitatea de a selecta Produsele care alcătuiesc Cutia cu hrană. În cazul Abonamentului Personalizat, Clientul va avea posibilitatea să aleagă Produsele în funcție de nevoia calorică a animalului său de companie. În cazul Abonamentului Mini-Nomz, Clientul ca avea posibilitatea să aleagă Produsele în limita unei cantități de 200 de grame/zi.
    3. În cazul Abonamentului Personalizat, Produsele care alcătuiesc Cutia cu hrană vor fi livrate lunar în două tranșe, la intrerval de două săptămâni. În cazul Abonamentului Mini-Nomz, Produsele care alcătuiesc Cutia cu hrană vor fi livrate o singură dată.
    4. Cutiile cu hrană vor fi furnizate pe durata Abonamentului în fiecare lună, până când acesta este anulat.
    5. Clientul va primi aceleași Produse în fiecare lună, cu excepția cazului în care sunt necesare modificări minore pentru a reflecta modificări ale legilor și cerințelor de reglementare relevante sau pentru a aborda probleme tehnice. Aceste modificări nu vor modifica principalele caracteristici ale Produselor. În cazul în care sunt făcute modificări care afectează principalele caracteristici ale Produselor, Vânzătorul va transmite informațiile relevante Clientului într-un timp rezonabil.
    6. Este posibil ca unele Produse care alcătuiesc Cutia cu hrană să nu fie disponibile. În această situație, Vânzătorul va informa Clientul în cel mai scurt timp posibil cu privire la posibilitatea revenirii produselor în stoc, Produse alternative care ar putea fi livrate și estimarea timpului de livrare.
    7. În unele cazuri, este posibil ca Vânzătorul să modifice semnificativ Produsele care alcătuiesc Cutia cu hrană, inclusiv prin întreruperea producției acestora. În această situație,  Clientul va fi informat cu cel puțin 14 (paisprezece) zile înainte ca modificările să intre în vigoare. În cazul în care Clientul nu este de acord cu o astfel de modificare, acesta poate anula Abonamentul.
    8. Vânzătorul poate modifica prețurile Produselor disponibile în Magazin. Orice modificare de preț va fi notificată Clientului cu cel puțin paisprezece zile înainte ca aceasta să producă efecte. În cazul în care Clientul nu este de acord cu o astfel de modificare, acesta poate anula Abonamentul.
    9. Vânzătorul depune toate eforturile rezonabile pentru a se asigura că toate prețurile afișate în Magazin sunt corecte în momentul accesării. Cu toate acestea, este posibil să apară erori cu privire la care Clientul va fi informat în cel mai scurt timp posibil. Dacă prețul corect este mai mare, Clientului îi va fi oferită opțiunea de a cumpăra Abonamentul la prețul corect sau a anula comanda (sau o parte a acesteia). Dacă Clientul nu își exprimă opțiunea în termen de paisprezece zile, atunci comanda va fi anulată. Dacă a fost efectuată plata și comanda este anulată, Vânzătorul va restitui suma în termen de cel mult paisprezece zile de la anularea comenzii.
    10. În prezent, Vânzătorul nu este înregistrat în scopuri de TVA. Dacă Vânzătorul devine plătitor de TVA, taxa pe valoare adăugată va fi percepută în plus față de prețurile indicate în Magazin.
    11. În cazul în care Clientul persoană fizică plasează o comandă sau face o achiziție utilizând date (de exemplu, furnizarea denumirii și datelor unei societăți sau a altei forme de organizare activității profesionale) privind activitatea comercială desfășurată de acest Client, se va presupune că achiziția este făcută de acesta în legătură cu o astfel de activitate și factura va fi emisă acestui Client în calitate de profesionist.
    12. În conformitate cu prevederile art. 319 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, Clientul accepta emiterea și transmiterea facturilor și facturilor de rectificare în formă electronică.
  1. Aplicarea reducerilor
    1. Discounturile, reducerile și promoțiile nu sunt cumulative.
    2. Vânzătorul acordă Clienților noi o reducere de 50% din prețul primei luni de Abonament. Reducerea se aplică automat în coș la prima comandă efectuată. Pentru evitarea oricăror confuzii, prin Client nou se înțelege o persoană identificabilă prin date precum (i) nume / denumire, (ii) număr de telefon, (iii) adresă de email și (iv) adresă de livrare, care nu au mai fost folosite în prealabil pentru a plasa o comandă în Magazin. În cazul în care Vânzătorul constată că datele introduse de noul Client coincid cu datele unui client existent, acesta își rezervă dreptul de a nu acorda reducerea.
    3. Vânzătorul acordă Clienților existenți o reducere de 25% din prețul unei luni de Abonament pentru fiecare Client nou recomandat. Fiecare Client are asociat un cod unic pe care îl va putea distribui potențialilor Clienți noi. Reducerea se va aplica prețului următoarei luni de Abonament atunci când codul unic al unui Client este utilizat de un Client nou în momentul plasării unei comenzi. Reducerea se va aplica numai dacă plata este procesată și Cutia cu hrană este livrată clientului nou. Reducerea se va aplica o singură dată într-o lună de Abonament, indiferent câți Clienți noi utilizează codul unic al unui Client în respectiva lună.
    4. Pentru evitarea oricăror dubii, reducerile menționate la punctele 2 și 3 de mai sus nu sunt cumulative. De asemenea, reducerea menționată la punctul 3 de mai sus se va aplica o singură dată prețului unei luni de Abonament, chiar dacă codul unic al unui Client este utilizat de doi sau mai mulți Clienți noi în respectiva lună.
    5. Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula orice cod promoțional oricând, din orice motiv, inclusiv, fără a se limita la, situația în care Vânzătorul consideră că acele coduri sunt folosite ilegal sau fraudulos, în situația codurilor emise din eroare și a celor care au expirat.
  1. Livrarea Cutiei cu hrană
    1. Livrarea Cutiei cu hrană comandate de Clienți se va face la adresa specificată de către aceștia la momentul plasării comenzii. Livrarea Cutiei cu hrană este disponibilă doar în Municipiul București și județul Ilfov.
    2. Livrarea produselor către Client este gratuită în cazul în care valoarea totală a Produselor într-o lună comandate depășește 250 de Lei. În cazul în care valoarea totală a Produselor comandate într-o lună este mai mică de 250 de Lei, se aplică un tarif standard de livrare de 25 de Lei, care va fi suportat de către Client. Aceste tarif de livrare va fi afișat în pagina de finalizare a comenzii.
    3. Livrarea se va face de Vânzător prin mijloace proprii.
    4. Termenul de livrare pentru prima Cutie cu hrană este de 10 (zece) zile lucrătoare de la momentul plasării comenzii și efectuării plății Prețului Abonamentului, cu excepţia cazului când la plasarea comenzii s-a specificat un termen mai scurt. Următoarele Cutii cu hrană vor fi livrate fie lunar în ziua corespunzătoare primei livrări efectuate în cazul Abonamentului Mini-Nomz, fie de două ori pe lună, la interval de două săptămâni, în cazul Abonamentelor Personalizate.
    5. Dacă Cutia cu hrană nu a fost livrată în termen de maxim 10 (zece) zile lucrătoare de la momentul plasării comenzii și efectuării plății Prețului Abonamentului, Clientul poate solicita livrarea într-un termen suplimentar. Dacă nici in termenul suplimentar produsele nu sunt livrate, Clientul poate solicita anularea Abonamentului.
    6. Clientul va verifica în momentul primirii coletului integritatea acestuia, în prezența persoanei desemnate de Vânzător pentru a efectua livrarea și va refuza primirea sau, după caz, va solicita întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă Produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.
    7. Clientul va fi notificat înainte ca livrarea să fie efectuată. Dacă Clientul (sau o persoană indicată de Client) nu este disponibil la adresa de livrare pentru a prelua Cutia cu hrană, Clientul va fi contactat pentru a se stabili o nouă dată de livrare. Dacă nici de această dată nu se va putea efectua livrarea, Vânzătorul poate percepe o taxă suplimentară pentru depozitare și livrare.
    8. Dacă, în ciuda eforturilor rezonabile ale Vânzătorului, Clientul nu poate fi contactat sau livrarea nu poate fi efectuată, Vânzătorul poate anula Abonamentul și va dispune restituirea plății efectuate din care poate deduce o sumă rezonabilă drept compensație pentru costurile suportate cu încercarea livrării.
    9. Dreptul de proprietate și responsabilitatea pentru Cutia cu hrană revin Clientului în momentul livrării la adresa indicată de acesta.
    10. Vânzătorul nu este responsabil pentru livrarea cu întârziere a Cutiei cu hrană sau pentru nelivrarea acesteia dacă acest lucru se datorează faptului că nu au fost furnizate informațiile necesare livrării într-o perioadă rezonabilă de când Vânzătorul le-a solicitat.
  1. Conformitate, returnarea Produselor
    1. În conformitate cu dispozițiile articolului 16 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, sunt exceptate de la dreptul de retragere dintr-un contract încheiat la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi necesară indicarea unui motiv, furnizarea de bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
    2. Prin urmare, având în vedere că Produsele furnizate de Vânzător reprezintă hrană pentru animale, acestea fiind bunuri perisabile, susceptibile a se deteriora rapid și având termen de valabilitate redus, Produsele nu pot fi returnate fără o justificare din partea Clientul.
    3. Vânzătorul se angajează să livreze Produse conforme cu contractul de vânzare. La recepționarea comenzii, Clientul se va asigura că produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ și cantitativ așteptărilor sale.
    4. În cazul lipsei conformității, Clientul va notifica Vâzătorului detaliile comenzii și ale Produselor neconforme în termen de 24 de ore de la primirea Produselor și va indica în special dacă: (i) ambalajul prezintă deteriorări severe, (ii) Produsele au fost livrate / facturate greșit, (iii) Produsele nu respectă conținutul menționat în momentul Comenzii, sau (iv) Produse prezintă defecte calitative.
    5. Vânzătorul poate solicita informații suplimentare cu privire la reclamația Clientului. Dacă se constată lipsa de conformitate a Produselor, acesta vor fi înlocuite sau se va acorda Clientului rambursarea contravalorii acestora.
    6. Vânzătorul nu va acorda măsurile reparatorii în cazul în care Produsele au fost trimise într-o stare de vânzare adecvată, iar Clientul le-a recepționat fără să solicite întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor în momentul livrării.
  1. Instrucțiuni și recomandări cu privire la Produse
    1. Produsele pot diferi ușor față de imaginile lor. Imaginile produselor din Magazin au doar scop ilustrativ. Deși Vânzătorul depune toate eforturile pentru a afișa culorile cu acuratețe, nu poate garanta că afișarea culorilor pe un dispozitiv reflectă cu acuratețe culoarea Produselor. Produsul primit poate diferi ușor de imaginile prezentate în Magazin.
    2. Ambalajul Produselor poate varia. Ambalajul Produsului poate diferi de cel prezentat în imaginile din Magazin. Având în vedere că Produsele sunt preparate și ambalate manual, greutatea exactă a fiecărui articol poate varia ușor față de greutatea afișată pe ambalaj.
    3. Toate Produsele sunt preparate din ingrediente naturale. Aceste ingrediente sau metodele pe care Vânzătorul le folosește pentru a prepara Produsele se pot schimba din când în când din motive comerciale sau operaționale, iar Vânzătorul își rezervă dreptul de a face modificări minore Produsului fără o notificare prealabilă. Pentru lista completă a ingredientelor, Clienții sunt rugați să consulte eticheta Produselor.
    4. Pentru a recomanda conținutul Cutiei cu hrană, Vânzătorul va evalua detaliile pe care Clientul le-a oferit despre animalul său de companie. Clientul va putea modifica conținutul Cutiei cu hrană în pagina de plasare a comenzii.
    5. Produsele pot conține alergeni. Clienții vor informa Vânzătorul în prealabil dacă animalul lor de companie are alergii astfel încât să se asigure că Produsele comandate nu conțin respectivele ingrediente. Vânzătorul nu este responsabil pentru nicio reacție alergică pe care un animal de companie ar putea să o aibă sau pentru orice efecte adverse care rezultă dintr-o alergie despre care nu a fost informat în prealabil de către Client.
    6. Produsele trebuie păstrate la o temperatură cuprinsă între -8 si 8 grade Celsius. Pentru instrucțiuni complete de păstrare, Clienții sunt rugați să consulte eticheta Produselor. Toate Produsele sunt perisabile și, odată livrate, Clientul trebuie să ia toate măsurile necesare pentru a se asigura că Produsele sunt depozitate conform recomandărilor Vânzătorului.
  1. Răspunderea Vânzătorului
    1. Recomandările Vânzătorului cu privire la Cutiile cu hrană sunt concepute ca un ghid. Este responsabilitatea Clientului, în calitate de proprietar al animalului de companie, să monitorizeze greutatea și starea animalului său de companie și să informeze Vânzătorul despre orice modificări ale greutății sau ale stării sale, acestea putând afecta conținutul Cutiei cu hrană recomandate. Dacă Clientul are îngrijorări legate de greutatea și starea animalului său de companie, este recomandat să consulte medicul veterinar. Orice sfat oferit de Vânzător, este de natură generală și nu este specific pentru animalul de companie al Clientului și este recomandat întotdeauna să fie consultat medicul veterinar.
    2. Nici conținutul site-ului www.dognomz.ro și nici comunicările Vânzătorului nu sunt și nici nu ar trebui să fie considerate sfaturi medicale, iar Clientul este îndrumat să consulte medicul veterinar dacă are nelămuriri cu privire la sănătatea animalului său de companie.
  1. Anularea Abonamentului
    1. Abonamentul poate fi anulat de către Client oricând pe durata desfășurării acestuia. Abonamentul poate fi anulat de către Client din Contul său.
    2. Clientul va primi o notificare pe email cu 3 zile înainte ca contul bancar asociat cardului indicat ca mijloc de plată să fie debitat cu suma reprezentând prețul Abonamentului și costul transportului, dacă este cazul. În această perioadă, Clientul va avea posibilitatea să anuleze Abonamentul fără costuri. În cazul Abonamentului Personalizat, anularea Abonamentului înaintea celei de-a doua livrări dintr-o lună nu dă dreptul Clientului la o rambursare parțială a Prețului Abonamentului.
    3. Dacă Clientul nu anulează Abonamentul înainte de împlinirea termenului de 3 zile, contul bancar asociat cardului indicat ca mijloc de plată va fi debitat cu suma reprezentând prețul Abonamentului și costul transportului, dacă este cazul, iar Cutia cu hrană va fi livrată Clientului.
    4. Vânzătorul nu acceptă nicio responsabilitate și nu oferă rambursări în cazul în care Clientul nu a reușit să anuleze abonamentul în termenul de 3 zile indicat mai sus.
    5. Vânzătorul poate anula Abonamentul dacă: (i) stocul Produselor comandate este insuficient, (ii) livrarea nu se poate efectua la adresa indicată de Client, (iii) unul sau mai multe dintre Produsele comandate au fost listate la un preț incorect din cauza unei erori tipografice, sau (iv) Clientul încalcă Termenii și condițiile.
    6. Dacă Vânzătorul va anula Abonamentul, Clientul va fi notificat prin email și i se va rambursa contravaloarea Produselor nelivrate în termen de 14 zile calendaristice.
  1. Soluționarea alternativă a litigiilor
    1. Utilizarea mijloacelor extrajudiciare de soluționare a plângerilor și a căilor de atac este voluntară.  În cazul în care Clientul este Consumator, acesta are dreptul de acces la modalitățile extrajudiciare de examinare a reclamatiei în conformitate cu OG nr. 38/2015 privind soluționarea alternativă a litigiilor dintre consumatori și comercianți.
    2. Informații detaliate privind posibilitățile Consumatorului de a accesa metodele extrajudiciare de examinare a reclamației, modalitățile de reclamație și condițiile de acces la aceste proceduri sunt disponibile pe site-ul Autorității pentru Protecția Consumatorilor.
    3. Consumatorul are dreptul de a se adresa instanțelor judecătorești pentru a solicita încetarea oricărei acțiuni a Vânzătorului care încalcă prevederile legii sau despăgubiri pentru prejudiciul suferit.
  1. Dispoziții finale
    1. Toate elementele site-ului www.dognomz.ro (conținut, texte și imagini) sunt în proprietatea GIBE ME FUD SRL și nu pot fi reproduse sau copiate fără acordul scris al proprietarului.
    2. Dacă sesizați că Vânzătorul a încălcat involuntar anumite drepturi de autor vă rugăm să ne transmiteți o sesizare în acest sens la adresa de e-mail: [email protected].
    3. Vânzătorul își rezervă dreptul de refuza colaborarea cu Clienții ce manifestă comportament și limbaj neadecvat sau au în istoricul comenzilor livrări refuzate.
    4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza/modifica Termeni și Condițiile sau site-ul www.dognomz.ro fără o notificare prealabilă, aceste modificări devenind obligatorii și cu efect imediat pentru toți Clienții.
    5. Clienții pot afla informații despre prelucrarea datelor cu caracter personal accesând paginile Politica de Cookie și Prelucrarea datelor cu caracter personal.
    6. Versiune actualizată la data de 17.07.2024.
Cosul meu0
There are no products in the cart!
adauga alte produse
0